جوک و جک های قشنگ
خرید اینترنتی اس ام اس جوک عکس ترول فروشگاه آنلاین
جوک و جک های قشنگ
سه شنبه 20 آبان 1393 ساعت 15:24 | بازدید : 522 | نویسنده : ختن | ( نظرات )

 

 

جوک و جک های قشنگ

 

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺳﺨﺘﺮﯾﻦ ﮐﺎﺭﺍﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ

“ﺣﺴﺶ ﻧﯿﺲ” ﺭﻭ ﺑﺮﺍی ﻣﺎﻣﺎﻧﺖ ﻣﻌﻨﯽ ﮐﻨﯽ

 

جوک و جک های قشنگ

 

دیروز رفتم مغازه به یارو گفتم شیرکاکائو چنده ؟

گفت ۱۸۰۰تومن

یهو یادم اومد که عهههههه  من که عاشق آب معدنی ام !

 

جوک و جک های قشنگ

 

شما یادتون نمیاد

یه روزی هم بود دخترا جواب رد میدادن !

 

جوک و جک های قشنگ

 

یک تست روانشناسی :

با پاسخ دادن به این سوال میتونید بفهمید همسر آیندتون کیه !

همسر آیندت کیه ؟

 

جوک و جک های قشنگ

 

هو هما هم/هی هما هن/انت انتما انتم/انت انتما انتن/انا نحن

نصف دوران تحصیلیمون واسه یاد گرفتن اینا گذشت

 

جوک و جک های قشنگ

 

من بعد از تحقیقات گسترده دریافتم

که دهنم ، صاف ترین قسمت جهانه !

 

جوک و جک های قشنگ

 

باران که میبارد همه یاد عشقشون میفتن

ما یاد ماشینی که صبح بردیم کارواش !

 

جوک و جک های قشنگ

 

نصیحت کردن توی خانواده باید ساماندهی بشه

ینی مثلا عینِ معاینه فنی یه برچسب بزنن روت که قبلا نصیحت شدی

و دوباره یکی نیاد در مورد همون موضوع حرف بزنه !

 

جوک و جک های قشنگ

 

دختره اسمشو نوشته (یش یش یش)

بش میگم یعنی چی آخه ؟

میگه یعنی ستایش دیگه !

 

جوک و جک های قشنگ

 

آقا من میدونم اگه من دو نفره بشم

هوا سه نفره میشه

شانس نیس که …

جک

جوک و جک های قشنگ



برچسب‌ها: جک ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 529
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 23
:: بازدید ماه : 1222
:: بازدید سال : 2995
:: بازدید کلی : 55642